úterý 1. ledna 2013

FORTY GUNS (1957)

Tak asi jsem čekal po různých ohlasech jak v dokumentu, který jsem zmiňoval v předchozím článku, tak na internetu, čekal až příliš. Ano, film je originální, a některé zvraty jsou až nečekané - jenže občas až šílené. Těch střelců ze zálohy, kteří v nečekaný moment zabijí postavu, u které to nečekáte, bylo až příliš. Samotný děj plný nejrůznějších postav mi přišel na tak krátkou stopáž až příliš spletitý, což znamená, že jsem občas měl problém pochytit proč ten a ten dělá zrovna tohle. Hlavní hrdinové jsou nesympatičtí, a to platí vlastně i o vedlejších postavách. Takže asi nejvíce se mi líbila širokoúhlá kamera, tímhle filmem se musel inspirovat jak Leone, tak Bondovky a další. 5,5/10
!POZOR SPOILER! Nejhorší byl ale násilně naroubovaný happy end, kdy mrtvola ožije, protože jinak by to tupoučký americký divák nezkousl.
a.k.a. Čtyřicet pušek
Režie: Samuel Fuller
Hrají: Barbara Stanwyck, Barry Sullivan, Dean Jagger, John Ericson, Gene Barry, Hank Worden
Hudba: Harry Sukman
USA 1957

Žádné komentáře:

Okomentovat