středa 25. března 2015

PIEDONE D'EGITTO (1980)

Bašta bude příště, krokouši!
Po hodně dlouhé době jsem si včera pustil tuhle spencerovku, jediný díl policajtské série, o kterém jsem tu nepsal. Ono není moc o čem. Obliba tohohle dílu pramení zřejmě z toho, že byl v osmdesátých letech nejdostupnější. Protože jinak si to vysvětlit nedokážu. Už před lety mi ze všech Policajtů tenhle díl přišel nejslabší a pouštěl jsem si ho méně často než ostatní tři. Všechno, co se mi na těch prvních třech filmech líbí, tu chybí. Není tu drsnost prvního filmu, není tu akčnost druhého a ani vtipnost třetího. Zbyla jenom nudná kriminálka s vyšetřováním čehosi, co ani nedává smysl. Ani Spencer už nemůže zachránit trapnost, kterou kolem sebe šíří Caputo, Bodo a některé další postavy (profesor, trpaslík). Všechno korunuje unuděné disko bratrů Angelisů. Jediným světlým bodem tak je účast Karla Otta Albertyho, u kterého jsem litoval, že  je patrně předabován v úplně všech verzích. S jeho vlastním hlasem a silným německým přízvukem, nejlépe v angličtině, by to dostalo úplně jiný grády :) Dabing Miroslava Moravce samozřejmě není špatný, stejně jako Hrušínského či Fišera. Nicméně na DVD od Levných knih ho při nasazování na DVD kopii neskutečně zmršili. Celkově to sice nepatří mezi to opravdu nejhorší od Spencera... ale je to vážně blízko. 5,5/10
a.k.a. Milionový Brouk, Flatfoot in Egypt
Režie: Steno
Hrají: Bud Spencer, Enzo Cannavale, Baldwyn Dakile, Cinzia Monreale, Robert Loggia, Karl Otto Alberty, Angelo Infanti, Riccardo Pizzuti, Leopoldo Trieste
Hudba: Guido a Maurizio De Angelis
Itálie 1980

Žádné komentáře:

Okomentovat