pondělí 19. ledna 2015

TRINITA & BAMBINO... E ADESSO TOCCA NOI (1995)

Pokus Enza Barboniho navázat po dvaceti letech na Pravou a levou ruku ďábla, ovšem s jinými herci v hlavních rolích, to znělo dost hrůzostrašně. Nicméně musím přiznat, že jsem se bavil mnohem líp, než bych čekal. Napodobitelé Spencera a Hilla jsou samozřejmě dost špatní, i Šimon a Matouš byli lepší. Hillův dvojník je spíše dvojníkem Deana Reeda a je narozdíl od Hilla dost protivnej. Dvojník Spencera je ještě horší. Bitky jsou dost špatné. A ze všeho nejhorší je hudba. Místo typické westernové hudby z prvního dílu a folku z druhého tady je příšerná elektronická hudba devadesátých let. Hrozný! Ani jsem se moc často nesmál, i když je fakt, že před několika lety by mi to asi ještě vtipný přišlo. Ale v některejch ohledech jako by se nic nezměnilo. Španělská krajina je pořád stejně prašná, dokonce tu najdeme dva tradiční špageťáky ve vedlejších rolích - hostinského hraje Tom Tom z Bůh odpouští, já ne! (nebo taky Pepito Tigrero z Companeros), a v jedné scéně se dokonce objeví i Riccardo Pizzuti! V každém případě, není to dobrej film, je to určitě zbytečnej film, ale kupodivu jsem si u něj nepřipadal tak trapně, jak jsem se bál. Naopak mě to docela bavilo. Po originálech určitě sáhnu stokrát raději, ale vlastně nelituju, že jsem to viděl. Jednou stačilo. 6/10
PS. Barboni před tímhle určitě nakoukal Bandolero a Sedm statečných, jako by byl scénář zdrclej z těchhle dvou filmů + prvních Trinityovek ;)
Jako bonus hned dvě koupací scény pro odpadlici a Tinnyho ;)
A takhle dopadl další prodavač encyklopedií...
a.k.a. Nové ruce ďábla, Trinity & Bambino - The Legend Lives On...
Režie: Enzo Barboni
Hrají: Heath Kizzier, Keith Neubert, Siegfried Rauch, Jack Taylor, Riccardo Pizzuti, Renato Scarpa, Ronald Nitschke, Eduardo MacGregor
Hudba: Stefano Mainetti
Itálie / Španělsko / Německo 1995

4 komentáře:

  1. Tak jsem rád, žes našel odvahu :o)
    A proč a jaký dvojníci? V tom filmu nejsou a nemají být přeci dvojníci. Ale dva bratranci, kteří jsou synové svých otců a něco po nich podědili. To neznamená, že musejí vypadat stejně nebo podobně. O to tam vůbec nejde. Spíš ty povahové vlastnosti a vztahy. Ten film se nebere moc vážně, je to taková laskavá připomínka, takové spiklenecké pomrkávání. Děj spíš jako pro děti. Hudba je strašná, zvlášť, když čekáš něco jiného. Ale když ji akceptuješ, dá se to vydržet. Taky tomu škodí to televizní oříznutí, nevím jakou verzi jsi měl. Ten film je zajiavý i tím, že když to vidíš podruhé nebo potřetí, tak se ti líbí víc (to je asi tím, že poprvé čekáš něco jiného a pak se s tím pereš) a všímáš si pak víc těch drobných narážek a gagů.. i když mi taky už někdy připadají moc přehrané až se blíží k trapnosti. Jako malýmu se mi to líbilo víc, ale pořád je to taková milá legrace a připomínka :)
    Pod ty screeny bych tělo připsat Pan "Smith a pan Smith" a nebo jména těch mexikánů "Pablo, Paco, Pedro" :D A konečně vi, co udělat s prodavači encyklopedií :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nicméně Kizzier má připomínat Hilla a Neubert Spencera. Nebo obráceně, fakt nevím, kterej z nich je kterej. A právě i povahové vlastnosti i vztahy mi přijdou prakticky totožné.
    Měl jsem přesně tu verzi, ze které jsou screeny, a nemám dojem, že by ten film měl bejt ještě širší.
    A prodavače encyklopedií mám kdyžtak odtud http://youtu.be/rbEIX1giTho?t=5m44s Už je tu asi opakuju moc často, ale jak vidím osobu letící z okna, hned si na ten skeč vzpomenu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo to jo, mají jim být podobní. Zkrátka jako synové po svých otcích. To jako ano. Povahové vlastnosti zdědili teda důkladněji. Ale ne dvojníci. Ale to není důležité. Já jen k tomu komentáří a třeba aby ti to tolik nekazilo dojem až to zas někdy třeba zkoukneš. Mě spíš vadil trochu dabing toho hubeného, i když typově asi odpovídá.
    Před pár lety k nám přišel taky jeden prodavač encyklopedií. A já že z jeho nabídky nic nechci, ale kdyby byla ta tlustá Historie Země - paleontologie, už nevím přesně titul, tak bych ji bral. A o něco jako že on by bral milion. A já že milion nechci, že už ho máme. A on jakto jako jak to myslím? A já - no tady, v regále... on koukal jako puk.. a já.. No Million, od Marca Pola... :D Od té doby k nám do knihovny nepřišel a dealuje tam nějaká ženská. Jsem pomáhal v knihovně tenkrát.

    OdpovědětVymazat
  4. jo to bude na šířku celý. Já měl ještě z novy a to bylo 4:3 :/ Ale tuhle plnou jsem taky viděl :)

    OdpovědětVymazat