pátek 27. prosince 2013

EMANUELLE NERA (1975)

Tenhle film jsem si dal včera na závěr svého čtyřfilmového maratónu. Už značně unaven a přiznám se, poněkud skeptický vůči možným kvalitám tohoto dílka. Byl jsem volán, ať se jdu dívat na Někdo to rád horké, což je film, kterej miluju. Jenže jsem v době začátku měl rozkoukanou kriminálku Bez motivu (o ní později), tak jsem nešel. Pak jsem chtěl ještě zvládnout tohle. No, měl jsem radši jít se šéfem k Rigolettovi, protože tenhle film mě málem přived do ženský márnice. I s jachtou. Takovou sračku jsem totiž od začátku téhle kultovní série nečekal. Ač sledováno v italštině bez titulků, děj jsem pochopil velice snadno - Laura Gemser coby fotografka přijíždí do Afriky, aby... se seznámila se spoustou lidí a se všemi šukala (vhodněji se to nazvat nedá). Radši jsem to po pěti minutách dal jenom rychloposuvem a čekal, co mě zaujme. Byla to šílená nuda i tak. Laura shodí šaty, kdykoli může - nebudu vás napínat, může všude. Dlužno říct, že je to velice hezká svlečna, ale já od filmu přece jenom čekám něco víc. Jediná "zajímavá" věc jsou přistříhané hardcore záběry s dabléry, kteří mají úplně jinou tělesnou konstrukci než herci. Ale ty jsem taky skákal :D Nakonec si to Laura rozdá s celým kriketovým týmem ve vlaku a tím film vyvrcholí. Dal jsem to za cca 40 minut. Naprostá ztráta času. Měl jsem jít radši spát.
Péčko se nedá moc hodnotit - já ale před zhlídnutím myslel, že to bude normální film s erotickejma scénama. I když tohle neobstojí ani jako péčko. 0/10
a.k.a. Black Emanuelle
Režie: Bitto Albertini
Hrají: Laura Gemser, Angelo Infanti, Karin Schubert, Gabriele Tinti, Venantino Venantini, kozy, zadky, pinďoury
Hudba: Nico Fidenco
Itálie 1975

Žádné komentáře:

Okomentovat