sobota 2. listopadu 2013

COMMANDO (1985)

 
 "Pamatuješ si, Sully, jak jsem ti řek, že tě zabiju jako posledního? Lhal jsem."
Arnold je borec, ale nemám rád, když se z očekávatelně epizodní postavy stane hlavní, ještě ke všemu otravná ženská postava. K čemu ji Arnold potřeboval? I z toho policejního auta by se nějak dostal sám. Jinak béčko jak vyšitý, v zábavnosti některejch scén dosahující téměř výšin Smrtelné kořisti. K její demenci sice něco schází, ale mám tu aspoň pocit, že jsem neviděl nějak zvlášť marnej film. A rozhodně jsem se nenudil. 7/10
"Co jsi udělal se Sullym?" "Pustil jsem ho."
a.k.a. Komando 
Režie: Mark L. Lester
Hrají: Arnold Fucking Schwarzenegger, Vernon Wells, Alyssa Milano,  Rae Dawn Chong, Dan Hedaya, Vernon Wells, James Olson, David Patrick Kelly, Bill Duke, Drew Snyder, Chelsea Field, Branscombe Richmond, Bill Paxton
Hudba: James Horner
USA 1985 

Žádné komentáře:

Okomentovat