pátek 5. dubna 2013

DEADLY PREY (1987)

Jeden z těch filmů, které jsou tak příšerně blbé, až jsou dokonalé. Vykrádá to Ramba se vším všudy, a to tak, až má člověk pocit déja vu. Jediná invence autorů (je tohle slovo na místě?) tohohle je přetažení všech těch vykradených nápadů z Ramba do té nejabsurdnější meze, jakou si lze představit. Místo policie hrdinu honí tajná armáda, kde Rambo lovil lesní zvěř, tam zdejší hrdina žere žížaly (geniální scéna doprovozená geniální romantickou hudbou!). Rambo přímo nikoho nezabil (mluvím o prvním filmu, samozřejmě), zdejší svalovec má na kontě desítky mrtvol. Vůbec Rambo by byl asi jeden z prvních obětí tohohle hrdiny a zbledl by před ním strachy. Rambo se během pár vteřin nezakopal do země a nezakryl se listím, neměl doma sklad všech nejmožnějších zbraní včetně plastických trhavin, nepropichoval lidi proutkem a nemlátil je jejich vlastní useklou rukou. No, moh bych všechny ty blbosti jmenovat do nekonečna. Stupidní dialogy (Sakra! My nelovíme jeho, von loví nás!), příšerní herci, příšerný děj. Jo, Goldsmith je sice fajn skladatel, ale zdejší hudba je prostě něco. Neví někdo o soundtracku? :D
Působí to na mě celkově, jako film, kterej někdo natočil za odpoledne s kámoši v lese. A proto vůbec nevím, jak to hodnotit. Mám dát plný hodnocení? Nulu? Zlatej střed? Nevím. Bavil jsem se, a to hodně. Akorát vůbec ne způsobem, jakej autoři zamýšleli. Každopádně díky Kubasovi za doporučení.
a.k.a. Smrtelná kořist
Režie: David A. Prior
Hrají: Ted Prior, David Campbell, Cameron Mitchell, Troy Donahue, Fritz Matthews
Hudba: Tim Heintz, Tim James, Steve McClintock
USA 1987 

7 komentářů:

  1. Film, kterej začíná slovy "To je v prdeli, chtěj mě zabít!" snad ani nemůže bejt úplně marnej.
    Ale nejradši mám stejně tu scénu, jak se Cameron Mitchell ptá toho týpka: "Přítel, nebo nepřítel?" A potom, co se mu dostane odpovědi, že přítel, zařve "Lžeš!" a rozstřílí to pako na sračky.
    Jo, jo, tohleto je... hodnotnej film. Fakt bych tu véháesku chtěl.

    OdpovědětVymazat
  2. Mitchell mi tady chvílema připomínal Lina Venturu. Teda vzhledem, výkonem samozřejmě ne. :)
    Dabing byla taky extratřída. Kámoše hrdiny mluví půlku filmu Trávníček, a pak ho převezme někdo jinej. Koukal jsem, že to režíroval Troška, což mi přijde... příznačný. :D
    Mně se líbila právě ta scéna, jak ti vojáci stojí, a jeden z nich pronese tu památnou hlášku "Do prdele, my nelovíme jeho, on loví nás!" načež ten tvrďák vytáhne bouchačku a zastřelí ho "Moc kecáš" :D Těch super scének je tam hromada :D Třeba jak zatáhne toho chlápka do křoví "Chcípneš!" a hned ho probodne :D
    Akorát jsem nějak nepostřeh, s jakou zbraní to zdrhnul z toho tábora. Dlouho měl samopal, a pak zničehonic střílel nějakou bombu, kterou zničil ten vrtulník. Pak chvíli střílel ty bomby a pak zničehonic zase samopal.

    OdpovědětVymazat
  3. To je stejně jedno, hlavní zbraní byl přece sám Mike Danton. Ten by je povraždil i prakem, kdyby musel.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to čumim :D
    http://www.csfd.cz/film/334673-deadliest-prey/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty čumíš, mně se zase nedostává slov. No to bude maso!

    OdpovědětVymazat
  6. Když už jsme u těch konin, 16.4. od 20:00 na Nova Cinema u nás poprvý poběží čtyřka Supermana, kterou produkovali věhlasný przniči celuloidu Golan a Globus. Je to řádnej výplach, ale pořád mi je stokrát milejší než trojka. A aspoň tam nechybí Hackman.

    OdpovědětVymazat
  7. No, to asi koukat nebudu, na Supermana si moc nepotrpím :) Viděl jsem před nějakou celkem dlouhou dobou jenom první dva filmy, a víc se mi líbila dvojka. V ní nejvíc Hackman a pak pár vtípků (když Superman na konci zmlátil ty chlápky, kteří předtím zbili jeho, a povídá "trochu jsem..." zacvičí "...posiloval." :D Ale jinak nic moc.

    OdpovědětVymazat