pátek 5. října 2012

SE INCONTRI SARTANA PREGA PER LA TUA MORTE (1968)

Po dlouhé době jsem se na to podíval a bylo to lepší, než jsem si to pamatoval. Ale nijak excelentní, protože celý ten příběh mi tak nějak nedával smysl. Padouchů bylo až příliš, takže třeba Kinski se prakticky jenom mihne (proč měl na noze ten zvoneček?). Oproti tomu Garko jako Sartana prakticky ve filmu není. Občas se odněkud vynoří, otevře hrající hodinky, ale většinou nechá padouchy jednat samotné a nijak se do děje nevměšuje. Aspoň, že je tam ten Berger, jehož postavu jsem sice moc nepochopil, ale je to vynikající padouch. Znova ještě zkouknu zbytek série, ale Carnimeovo pojetí Sartany mi určitě sedne víc, než Paroliniho. U něj je Sartana vlastně duch a jakoby trest boží, u Carnimea je to člověk. Sice superhrdina, ale víc člověk. 6,5/10
a.k.a. If You Meet Sartana, Pray For your Death 
Režie: Gianfranco Parolini
Hrají: Gianni Garko, William Berger, Sydney Chaplin, Fernando Sancho, Klaus Kinski, Gianni Rizzo, Sabine Sun, Sal Borgese, Franco Pesce, Heidi Fischer
Hudba: Piero Piccioni
Itálie / Francie / SRN 1968

Žádné komentáře:

Okomentovat