pátek 14. září 2012

DEATH ON THE NILE (1978)

Není to špatný, ale na Vraždu v Orient Expresu to nemá ani zdaleka. Superhvězdy vystřídaly hvězdy poněkud menší zářivosti, což ale moc nevadí. Zpočátku jsem měl problém s Peterem Ustinovem jako Poirotem, ale zvykl jsem si. Naopak mě vyloženě potěšil David Niven. Co se mi hodně nelíbilo, byly zbytečné "komické" vložky a postavy jako stupidní majitel lodi. Pár vynechaných věcí (jako hlavní důvod proč podezřívat Kennedyho) se mi taky nelíbilo, ale tady jsem asi hodně ovlivněn tím, že jse četl předlohu. Spíš ty přidané věci mi vadily (mám dojem že kobra v koupelně v předloze chyběla a nedává mi logický smysl). Dialogy patetické (možná to bylo už v knize, ale tam to tolik nebilo do očí). A první hodina byla celkem nudná. 7/10
a.k.a. Smrt na Nilu
Režie: John Guillermin 
Hrají: Peter Ustinov, Jane Birkin, Lois Chiles, Bette Davis, Mia Farrow, Jon Finch, Olivia Hussey, I.S. Johar, George Kennedy, Angela Lansbury, Simon MacCorkindale, David Niven, Maggie Smith, Jack Warden, Harry Andrews
Hudba: Nino Rota
Podle románu Agathy Christie
Scénář: Anthony Shaffer
Velká Británie 1978

Žádné komentáře:

Okomentovat