pátek 17. srpna 2012

INDIANA JONES AND THE KINGDOM OF THE CRYSTAL SKULL (2008)

Dneska jsem se na to po čtyřech letech znova podíval. Ne, že bych si to pamatoval z kina jako blbost, ale jak už jsem psal u Dobyvatelů, víc mě zaměstnávaly moje potíže se žaludkem (nejezte párky v rohlíku nelákavého vzhledu). Tudíž jsem docela překvapený, jak je to dobrý. Pár věcí se mi sice moc nelíbilo, například výbuch atomovky nebo konec už byly dost za hranou, Cate Blanchett je slabá záporačka (Rusáci vůbec nedosahují na nacisty ani náboženský pošuky), a digitální efekty jsou používané až příliš (točilo se vůbec aspoň něco opravdu v exteriéru?), ale pořád je to od začátku do konce napínavá jízda, Ford si pořád nasazuje klobouk, bije se s nepřemožitelným obrem, vyskytují se tu drobní živočichové (v 1 hadi, ve 2 nejrůznější hmyz, ve 3 krysy, tady mravenci), takže je tu všechno, co Jonese dělá Jonesem. Shia La Beouf mi nevadil, akorát ta scéna s liánami byla už moc, ale to nebyla jeho chyba. Jo, taky bych řek, že jako celek je to možná lepší, než Chrám zkázy. 8/10
a.k.a. Indiana Jones a království křišťálové lebky
Režie: Steven Spielberg
Hrají: Harrison Ford, Shia LaBeouf, Cate Blanchett, John Hurt, Karen Allen, Ray Winstone, Jim Broadbent
Hudba: John Williams
USA 2008

Žádné komentáře:

Okomentovat