úterý 10. července 2012

THE TREASURE OF THE SIERRA MADRE (1948)

Od klasiky žánru a jednoho ze stovky nejlepších filmů podle IMDB jsem čekal poněkud zábavnější film. Zpočátku jsem se trochu nudil, ale od objevení se dalšího zlatokopa až do konce to bylo napínavý. Zvlášť konec se mi líbil, všechno do sebe zapadlo. Humphrey Bogart, kterej mi tu připomínal vzhledem trochu Yvese Montanda, byl dobrej, ale ta samomluva vysvětlující jeho myšlenkové pochody divákům mi docela vadila. Walter Huston samozřejmě nebyl špatnej, ale zase jako nějak extrémně dobrej výkon mi to nepřišlo. Ale třeba nebyl v roce 49 lepší kandidát na Oskara. 8/10
a.k.a. Poklad na Sierra Madre
Režie: John Huston
Hrají: Humphrey Bogart, Walter Huston, Tim Holt, Bruce Bennett, Alfonso Bedoya
Hudba: May Steiner
USA 1948

Žádné komentáře:

Okomentovat