úterý 26. července 2011

SUNSET BLVD. (1950)

Já nějak nevim. Zajímavej film to rozhodně je a nic mu nechybí, ale podle mě mu naopak něco přebývá. A to je Gloria Swanson, která mi byla celej film neskutečně protivná. Nejspíš to bylo záměrně, ale protivný postavy, který člověka celej film jenom serou, mi prostě vadí, a postava Normy Desmond mi zkazila celej film. Jinak by to bylo fajn a u všech scén, kde nebyla, jsem se bavil, jenže těch moc nebylo. Zajímavá byla scéna ve filmovým studiu, kde režisér Cecil B. DeMille hraje sám sebe. I když se dá říct, že Gloria Swanson a Erich von Stroheim hrajou vlastně taky sami sebe. William Holden v hlavní roli docela dobrej, působil přesně tak jak měl, jako troska, takže nijak zvlášť nezaujal. 8/10
PS. Je to vůbec film-noir? Částečně to tak působí, ale spousta jinejch žánrovejch prvků tomu chybí... a.k.a. Sunset Boulevard
Režie: Billy Wilder
Hrají: Gloria Swanson, William Holden, Erich von Stroheim, Nancy Olson, Fred Clark, Franklyn Farnum, Jack Webb, Lloyd Gough, Cecil B. DeMille, Hedda Hopper, Buster Keaton
Hudba: Franz Waxman
USA 1950 

Žádné komentáře:

Okomentovat