neděle 20. března 2011

ZATOICHI MEETS YOJIMBO (1970)

Koukal jsem na to hlavně kvůli Toshirovi, ale tenhle Yojimbo na Sanjura prostě nějak nemá, i když Toshiro byl skvělej. Jasně, měla to bejt jiná postava, ale srovnání se člověk nevyhne, když v názvu je Yojimbo, hraje to Mifune a je stejně oblečenej. Shintaro Katsu je další borec. Ale když na scéně nejsou tihle dva, není to zas tak zajímavý (to se ale nestává často, Katsu je tam skoro furt). Děj mi přišel jako obšlehnutej Yojimbo, ozvláštňoval to v první půlce dobrej humor (- Vy mi jako uříznete hlavu a napíchnete jí na kůl metr nad zem? - Jo. - Ale je tu problém. Já se bojím vejšek.), i když někdy až přehnanej (Ichi fláká nějakým pytlíkem všechny kolem sebe a pak se netrefí a praští sám sebe). K tomu afektovaní herci (kromě Mifuneho, i Katsu se sem tam nechal unést), ale to už nějak k japonskejm filmům patří. Hudba nic moc. 7/10
a.k.a. Zatoichi Meets Yojimbo
Režie: Kihachi Okamoto
Hrají: Shintaro Katsu, Toshiro Mifune
Hudba: Akira Ifukube
Japonsko 1970

2 komentáře:

  1. řek jsem si, že se na to podívám, až uvidím všechny předešlé zatoichiho filmy. takže to ještě pár let potrvá.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě primárně zajímal tenhle, nevím, jestli někdy budu koukat i na nějaký další díly.

    OdpovědětVymazat