sobota 1. května 2010

POINT BLANK (1967)

O tomhle filmu jsem až do jeho zhlédnutí nic nevěděl, kromě toho, že tam hraje Lee Marvin. O to víc jsem si ho pak vychutnal. Špičková šedesátková záležitost, která má všechno, co má takový film mít - drsného hrdinu (tady je to jeden z nejlepších), krásné ženy, velké bouráky, velké bouchačky, hnusné záporáky, bezva hudbu a atmosféru Spojených států 60. let. Dobře natočený film, napínavý od začátku do konce. 9/10
a.k.a. Bez okolků
Režie: John Boorman
Hrají: Lee Marvin, Angie Dickinson, John Vernon, Carroll O'Connor, Keenan Wynn, Michael Strong, Sharon Acker, Lloyd Bochner, Sid Haig
Hudba: Johnny Mandel
USA 1967

4 komentáře:

  1. možná se dostane i do mýho. mám chuť si to zase někdy pustit, přitom je to teprv tejden, co jsem to viděl. asi návykovej film. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně, Payback s Melem Gibsonem (je podle předlohy, podle jaké se natáčel Point Blank) mě bavil více, ale tohle je rozhodně také dobrý film (nejvíce se mi líbila scéna s Marvinem a prodavačem vozů v autě, se kterým ''jezdí''...určitě víš, co myslím:)
    Django

    OdpovědětVymazat
  3. V televizi s dabingem a ořezem mě to napodruhý tolik nebavilo (navíc jsem si nemoh zvyknout na hlas dabující Marvina a celej dabing zněl na prd), ale já mám asi nejradši scénu se sniperem v kanálu a pak klapající boty Marvina jak jde za manželkou.

    OdpovědětVymazat