sobota 10. dubna 2010

THE KILLING (1956)

Zatímco The Big Sleep mě i přes delší stopáž (skoro dvě hodiny) bavil, tohle mě i přes krátkou stopáž (80 minut)... no, neřek bych, že přímo nudil ale nějak mě to nechytlo. Sterling Hayden v hlavní roli byl frajer, ale na můj vkus se tam na jeho úkor až moc objevoval trapák George a jeho manželka, která byla taková svině, že bych jí nejradši uškrtil. Jasně, pro děj byli důležití, ale prostě mi kazili zážitek z filmu. Ani při akci jsem nebyl moc napjatej, co se mohlo posrat, to se taky posralo, což jsem dopředu čekal. Takhle začínal veleslavnej Kubrick. No, ale ten plešatej vazoun, co po spencerovsku zmydlil ty poldy, byl dobrej. 6/10
a.k.a. Zabíjení
Režie: Stanley Kubrick
Hrají: Sterling Hayden, Coleen Gray, Vince Edwards, Jay C. Flippen, Ted de Corsia, Elisha Cook Jr., Joe Sawyer, Marie Windsor
Hudba: Gerald Fried 
USA 1956 

Žádné komentáře:

Okomentovat