pondělí 1. února 2010

ULZANA (1974)

Nééé, proč? Proč východní Němci vůbec točili westerny? Proč hlavní role hrál tělocvikář Gojko Mitič, který je nesmrtelnější, než Chuck Norris (postřelen, přežije, vzápětí skočí ze dvacetimetrový skály a zase přežije) a hraje ještě mnohem hůř? Proč musel záporáka hrát unylý Rolf Hoppe, který byl strašný i jako král v Popelce? Proč to mělo tak strašně pomalý tempo, že se člověku zdá, že u toho celý odpoledne umíral? Proč to mělo tak strašnou muziku? Bod za to, že jsem to přežil, a za pěkný exteriéry. 1/10 a.k.a. Umakartoví Indiáni tankují super
Režie: Horst von Trabant
Hrají: Gojko Mitić von Apaćgrad, Rolf Hoppe von Aschenputtel, dederoni
Hudba: Ostdeutsche Symphonische Samohrajky
NDR 1974

3 komentáře:

  1. Na Gojka sem nevydržel koukat ani jako smrad. Nejhorší westerny jaké kdy byly natočeny.

    OdpovědětVymazat
  2. Já vydržel dva filmy a bylo to utrpení. ten druhej byl o něco lepší, jenom nevím, jestli to bylo tím, že se na něm podílelí češi. Hlavně měl lepšího záporáka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že můj rozpačitý dojem z krále v jinak skvělé Popelce není jen můj. :D Tohle jsem neviděla, a zjevně na to teď ani koukat nebudu.

    OdpovědětVymazat