pondělí 1. března 2010

THE LIFE AND TIMES OF JUDGE ROY BEAN (1972)

Z nějakýho mně neznámýho důvodu mi to připomíná Mé jméno je Nikdo. Ale strašně. Možná je to podobnou atmosférou, několika herci, kteří hrají v obou filmech... Spíš to bude tou atmosférou. Filmu kraluje Paul Newman, který naprosto skvěle hraje bláznivého samozvaného soudce, který uctívá varietní zpěvačku Lilly Langtry, chová medvěda, všechny uráží a nejradši by všechny pověsil, protože on je tady zákon, všechno dělá za Texas a slečnu Lilly. Jediný, co by mohlo vadit, je pomalejší tempo, ale na to se dá zvyknout. Věc, která mi vadila, je vložka, kdy Newman a jeho žena blbnou s medvědem a do toho hraje písnička - nejspíš se snažili překonat hudební vložku z filmu Butch Cassidy and the Sundance Kid, ale to se vůbec nepovedlo, protože hned po dohrání písničky jsem zapomněl, jak byla její melodie. Vůbec hudba je tady slabší, složil ji Maurice Jarre, ten kde dělal hudbu (např. March or Die, Soleil Rouge), tak se mi moc nelíbila. No, ale jinak je to skvělý film. Newmana prostě žeru a tečka. 8,5/10
a.k.a. Život a doba soudce Roye Beana
Režie: John Huston
Hrají: Paul Newman, Victoria Principal, Jim Burk, Ned Beatty, Bill McKinney, Matt Clark, Steve Kanaly, Roddy McDowall, Stacy Keach, Ava Gardner, Jacqueline Bisset, Anthony Perkins, John Huston, Neil Summers, Tab Hunter
Hudba: Maurice Jarre
Scénář: John Milius
USA 1972 

http://www.csfd.cz/film/4598/
http://www.imdb.com/title/tt0068853/

Žádné komentáře:

Okomentovat