středa 24. února 2010

CORRI, UOMO, CORRI (1968)

Rozhodně nejde o špičku, narozdíl od prvního dílu (The Big Gundown). Příběh je slabší, obyčejná honička za zlatem míchaná s mexickou revolucí, hudba je slabší, i když vůbec ne špatná, ale Nicolai, i když ho dost napodoboval, Morricone prostě nebyl, Milian hraje hůř a jeho postava už se skoro vůbec nepodobá Cuchillovi z TBG, i když má jít o toho samého Cuchilla, tady jde prostě o blbečka, co jde z maléru do maléru. Postav je jako na orloji, takže třeba John Ireland, na kterého jsem se celkem těšil, byl na scéně deset minut, zatímco Chelo Alonso, kterou bych poslal někam hned, co se objevila a celej film mě srala, se objevovala furt. Donald O'Brien hraje neobvykle postavu na tý správný straně, charisma Lee Van Cleefa sice nemá, ale náhrada je to celkem dobrá. Prostě slabší pokračování. Ale nemůžu říct, že by se mi to moc nelíbilo, když už nic, je to chvílema sranda (začátek je jak z komedie). Ještě jsem neviděl prostřední díl trilogie (Face to face), který by měl být na stejné úrovni, jako TBG.
a.k.a. Run, man, run
Režie: Sergio Sollima
Hrají: Tomas Milian, Donald O'Brien, Linda Veras, Chelo Alonso, Marco Guglielmi, Luciano Rossi, Gianni Rizzo, John Ireland, Nello Pazzafini, José Torres
Hudba: Bruno Nicolai
Itálie / Španělsko 1968

4 komentáře:

  1. Sollima mě žádným filmem zatím nezklamal. Tento závěrečný díl trilogie mi pořád nějak uniká. Ale brzy to napravím.

    OdpovědětVymazat
  2. Tos asi neviděl pokračování Sandokana. To byla sračka.

    OdpovědětVymazat
  3. Nj Sandokan není žádná sláva ať ho točil kdo chtěl. Myslim tey s Bedim. Lenziho Sandokana z 1963 se Stevem Reevesem neznám. Jinak doporučuji REVOLVER (Testi , Reed) to je klasika Poliziesca.

    OdpovědětVymazat