sobota 30. května 2009

THE ENFORCER (1976)

Ze tří filmů o Dirty Harrym, které jsem viděl, byl tenhle nejslabší. Děj nic moc, hudba slabší (zas ten Fieldingův jazz, který se sem nehodí), nějak mi to zpětně připomíná Gauntlet (Enforcera jsem viděl dřív). No ale je to lepší než The Gauntlet. Dirty Harry je sympatičtější postava než Shockley a hlavní ženská postava hraná Tyne Daly není takděsná jako Lockeová. A Clint je tu lepší, než v The Gauntlet. Hlášky jsou taky mnohem lepší (-Dejte mi váš odznak, inspektore! -Tady ho máte, ten sedmihrannej čípek! -Co jste to řekl? -Abyste si ho strčil do řiti!). Pobavila mě úvodní akce v obchodě (Chtěj auto...). Na konci dobrá přestřelka v Alcatrazu, zajímalo by mně, jestli tady Clinta napadlo zfilmovat Útěk z Alcatrazu.
Hodnocení: 6,5/10

a.k.a. Násilník, Neúprosný, Vykonavatel
Režie: James Fargo
Hrají: Clint Eastwood, Tyne Daly, Harry Guardino, Braford Dillman, John Mitchum, Albert Popwell
Hudba: Jerry Fielding
USA 1976

http://www.csfd.cz/film/12387/
http://us.imdb.com/title/tt0074483/

Žádné komentáře:

Okomentovat