neděle 17. května 2009

THE DA VINCI CODE (2005)

Knihu jsem nedočet, protože mě nudila, ale stejně je tenhle film blbost. To závěrečný rozuzlení je tak blbý, že mě napadlo hned, jak o těch potomcích Ježíše začli mluvit. Nevím, proč to trvá dvě a půl hodiny, ten konec - hele už to končí - ne ještě ne, až.... teď - tak furt nic - cože to už je konec, vždyť to nevěděl jistě? Nic proti Tomu Hanksovi, Ianu McKellenovi, nebo Jeanu Renovi, byli výborní, ale celé to bylo takové zmatené. Současný knižní adaptace za nic nestojej (viz Harry Potter), jsou spíchnutý narychlo podle toho, že dotyčná kniha je bestseller, takže kvůli dohlížení autora nemůžou ani do scénáře přidat vlastní invenci, jenže tak kniha je moc dlouhá, tak dost sekaj, ale tak aby tam bylo všechno, a výsledek je špatnej. Ale nemůžu říct, že bych se v prvních dvou hodinách nudil. Jenže nechápu, co na tom je tak úžasnýho. Když chci nějakou záhadu, přečtu si detektivku od Raymonda Chandlera.
Post Scriptum (ne princezna Sophie, to vážně ne): Hudba v současnejch filmech - hraje furt, ale člověk má dojem, že tam žádná nebyla.
Hodnocení:
Herci: 4
Hudba: 3
Děj: 3
Akce: 3
Zábava: 4

Výsledek: 3,4 (68%).

a,k,a, Šifra mistra Leonarda, Píčovina debila Browna
Režie: Ron Howard
Hrají: Tom Hanks, Audrey Tautou, Jean Reno, Ian McKellen, Jean-Pierre Marielle
Hudba: BAAAAM BAAAAAAM BAAAAM Hans Zimmer
USA 2006

http://www.csfd.cz/film/189563/
http://www.imdb.com/title/tt0382625/

2 komentáře:

  1. Film jsem neviděla, ale ke komentáři o hudbě v dnešních filmech se přidávám. Přimpomnělo mi to 3:10 vlak do Yumy, který by určitě bylo o dost lepší, kdyby tam ta hudba hrála jenom v nejvypjatějších momentech. Protože když pak ty vypjatý momenty opravdu přišly, už mi ani nedošlo, že tam hraje vypjatá hudba...

    OdpovědětVymazat
  2. já zas neviděl 3:10 to Yuma (jenom originál s Vanem Heflinem). ale hlavně kvůli hudbě se těším na inglourious basterds alias hanebný pancharty. podle informací o soundtracku by totiž měla bejt většina od morriconeho z westernů.

    OdpovědětVymazat