neděle 8. března 2009

VIVA DJANGO (1968)

Znovu přepsáno - ten starej článek byl špatnej.
Tohle je už lepší než ten předchozí Baldiho film (Texas Adios). Možná má tohle i lepší příběh než originální Django. A Terence Hill je stejně dobrý jako Nero. Trochu mi vadila ta zápletka s Garciou (José Torres), ale zase to je takové ozvláštnění. V rolích záporáků skvělí Horst Frank a George Eastman. A je tu lepší hudba, než v originál Djangovi. Malá zajímavost: němci tenhle film, stejně jako některé další se Spencerem a Hillem, v 70. letech přestříhali a předabovali, tím vytvořili komediální verzi nazvanou Joe, der Galgenvogel. Přestože Bud Spencer nemá s tímhle filmem co dělat, nechali němci Hilla říkat (hlasem dabéra) zmínky o Budovi označeném jako Der Dicke (tlusťoch). Nejspíš ve stylu "jo, to bylo tenkrát když jsme s Tlusťochem, ten tu neni...". Tomu se říká demence. Další zajímavost - část soundtracku si před několika lety vypůjčil americký zpěvák Gnarls Barkley a nazpíval na ni píseň s jinou melodií pod názvem Crazy.
8/10

a.k.a. Ať žije Django, Preparati la bara!, Django, prepare a coffin
Režie: Ferdinando Baldi
Hrají: Terence Hill, Horst Frank, George Eastman, José Torres, Barbara Simon, Pinuccio Ardia, Guido Lollobrigida, Luciano Rossi, Remo De Angelis, Paolo Magalotti
Hudba: Gianfranco Reverberi
Kamera: Enzo Barboni
Itálie 1968

http://www.csfd.cz/film/44735/
http://www.imdb.com/title/tt0062151/

5 komentářů:

  1. Perfektní špagety. Původního Djanga mám o něco raději především kvůli Corbucciho rukopisu a specifické pesimistické atmosféře. Jen je velká škoda že Terence nehrál více v takových filmech jelikož tady je skutečně luxusní drsňák a hraje stejně a možná i líp než Nero.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mám rád i jako komika, ovšem jako drsňák byl opravdu luxusní. Podle mě je jeho nejlepší vážnej film (i s Budem Spencerem) Trumfové eso. Trojka Spencer-Hill-Wallach je bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělej je i v Mstitelovy Triniti. Docela netypický,smutný film kde naprosto exceluje.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem zrovna ještě neviděl... leč chystám se.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem se díval na Mé jméno je Nikdo. Tam je to napůl, ale stejně vynikající.

    OdpovědětVymazat