úterý 23. prosince 2014

NATI CON LA CAMICIA (1983)

- Kam chceš jít? - Co možná nejdál od tebe! - To je dobrý místo, tam jsem nebyl. Půjdu s tebou.
Včera po letech repete. Pořád je to jeden z nejlepších filmů se Spencerem a Hillem, oba jsou ve formě, scénář, ač děj naprosto nedává smysl (ale kdo to žádá?), je plný vtipných scének a člověk si sledování prostě užívá. Žádný stres, žádné napětí, jenom pohoda. Oproti jiným filmům těchto dvou překvapí nízký počet bitek, a ta závěrečná je hrozně krátká a Spencer v ní skoro ani není, ale právě vtipné dialogy a chemie mezi Spencerem a Hillem to vyrovnává. Vlastně pro mě jsou ty rvačky u nich podružné, smál jsem se jim jako dítě, teď je sleduju s přiblblým úsměvem (asi, nemám čas myslet na to, jak se u toho tvářím) a občas se uchechtnu nějakému gagu, ale právě vtipné dialogy těch dvou jsou tím, na čem ty filmy stojí. A je jedno, že jsou všechny stejné. Od jiných dvojic taky nečekám originalitu. Od Voskovce a Wericha, Laurela a Hardyho, Toma a Jerryho, Spejbla a Hurvínka, od všech čekám konstantně totéž ve všech filmech. Bohužel tenhle film je vlastně poslední jejich (tzn. Spencera a Hilla) koukatelný. Dvojníci mě nikdy nebavili, Superpolicajti z Miami jsou průser a Blb a blbec aspoň podprůměr. 8,5/10
Nahoře Vapet, dole LK
Jinak v době vydání jsem tu žehral na kvalitu DVD od Levných knih (viz srovnávací obrázek) oproti kvalitě od Vapetu. Dneska je mi to už naprosto jedno. Na obou vydáních je dabing z ČT (což je dobře). Vlastně přemejšlím, proč jsem se té verze od LK ještě nezbavil...

a.k.a. Jdi na to, Go For It
Režie: Enzo Barboni
Hrají: Terence Hill, Bud Spencer, David Huddleston, Buffy Dee, Harold Bergman, Riccardo Pizzuti, Faith Minton, Jeff Moldovan, Dan Rambo
Hudba: Franco Micalizzi
Itálie / USA 1983

Žádné komentáře:

Okomentovat